WaLKe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba
Demo adresi yok mu acaba? Ya da ben mi bulamadım?
Merhaba. Site görüntüsü ve admin paneli olarak v2 ile aynı. Optimizasyon ve otomatik güncelleme özelliği eklendi. Bundan sonra yapılan geliştirmeler tüm kullanıcılara ulaşacak ve tüm kullanıcılar ücretsiz faydalanacak. Ayrıca tema içerisinde bulunan kodların büyük bir kısmı kaldırıldı. PHP bilmeyen kullanıcıların tema üzerinde değişiklik yapabilme olanağı artırıldı