hocam selamlar, pm üstünden de sormuştum buradan da bir sorayım. Bir toptancımızdan ürünleri çektik ve kendi sitesinde ki manken fotoğraflarını alıp sitenize ekleyebilirsiniz dediler ama yazılı bir şey almadık. Şikayet edilirsek ne gibi bir suçla karşı karşıya kalırız?