Lise yıllarındayım. Eve geçtim ve paketi elime alıp düşünmeye başladım bunun bana faydası ne? zararı ne? iyi geldiğini düşündüğüm noktaların plasebo olduğunu düşündüm. Yani hiç bir faydası, yararı yokken hem paramdan hem sağlığımdan olmayı ve bunun için Allahın hesaba çekeceğini düşündüğümden sıkıştırıp top haline getirip attım şükür.Duygular ve hisler insanı çoğu zaman kaybetmeye götürür mantığınız sizi yönetsin