Konu
İnsan neden yaşamak ister?
23-01-2024, 22:17:27
#3
Misafir
Haz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yaratıldığım için yaşıyorum. İstek çok yok.
Yaratılmak, mantıklı.