Neredeyse pandemiden beri sektörden uzağım ve açıkçası çalışmıyordum şimdi uzun bir aradan sonra tekrar gündemi yakalamaya çalışıyorum. Ama her şey gerçekten çok değişmiş genel olarak basit bir soru gibi olacak ama yine de danışmadan sizlerin görüşünü almadan yapmak istemedim.

Bir adet sitem var sektöründe güçlü bir siteydi fakat çalışmadığım dönemde atıl kaldı şimdi tekrar o siteyi sıfırladım ve içerik girmeye başladım. O dönem rekabet ettiğim sitelerden bir tanesi de benim gibi tarih olmuş hatta domaini boşa düşmüş. Domainin spam skoru falan yok tertemiz kalmış ve backlinkleri duruyor. Hatta domain da pa değerleri benim domainimden çok daha iyi. Soruma gelecek olursak

Günlük hayatımda zaten kendi mesleğimden dolayı internet işlerine büyük bir zaman ayıramıyorum. Sektörde kendime rakip bir site yapacak kadar gerçekten vaktim yok. En azından kaliteli bir site yapamam. Sizce bu domaini direkt olarak kendi siteme yönlendirmeli miyim? Bir zararı olur mu faydası olur mu? Başka önerilerinize de açığım web archiveden eski içeriklerini çekmek vs gibi.

Şimdiden teşekkür ederim.