Bir işe dalınca ortalama 2-3 dakika sonra kendimi omuzlarım aşağı şekilde eğilmiş buluyorum sanki oyunda CTRL basarmış gibiyim

Farkında olup düzeliyorum ama tekrar oluyor istemsiz bir şekilde. Dik duruş korseleri işe yarar mı ?
r10'dan cok para kazaniyorsunuz. Agir gelince omuzlar tasiyamiyor asagi iniyor muhtemelen,