Bir işe dalınca ortalama 2-3 dakika sonra kendimi omuzlarım aşağı şekilde eğilmiş buluyorum sanki oyunda CTRL basarmış gibiyim Farkında olup düzeliyorum ama tekrar oluyor istemsiz bir şekilde. Dik duruş korseleri işe yarar mı ?