yaspes2017 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel cihaz saf android vs ancak ois özelliği yok işlemcisi a34 e kıyasla kötü vs vs 10-12k ya a34 en iyi tercihtir
Ben de A33 kullanıyorum. Arkadaş casper sorunca belki yerli marka almak istiyordur diye dedim. Yoksa Samsungla kıyaslanamazlar bile