Tatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru bir yatırım yanlış bir zaman. Ancak her zaman olduğu gibi maksat reklam yapmak ( tüm siyasetçilerin yaptığı gibi ) Ülkece daha rahat bir dönemde 100 milyon dolar bile versek zoruma gitmez ve ayakta alkışlarım ancak sırf belediye seçimleri geliyor reklam yapalım diye 50 milyon dolar ( en az ) çöpe atılmaz.

Tekrar söylüyorum yapılan yanlış değil fakat yanlış dönemde yanlış amellerle yapıldığı için karşıyım.
evet elbette bu konuda çok haklısınız hiç bir sözüm yok ama bu hayatta bir olmuşa bir de ölmüşe Çare yok maalesef hakkımızda hayırlısı olsun inşallah bundan 10 sene sonra dünyaya gelen yeni çocuklarımız büyür ve bizi bu aklı selimlerden kurtarır.