Doğru bir yatırım yanlış bir zaman. Ancak her zaman olduğu gibi maksat reklam yapmak ( tüm siyasetçilerin yaptığı gibi ) Ülkece daha rahat bir dönemde 100 milyon dolar bile versek zoruma gitmez ve ayakta alkışlarım ancak sırf belediye seçimleri geliyor reklam yapalım diye 50 milyon dolar ( en az ) çöpe atılmaz.
Tekrar söylüyorum yapılan yanlış değil fakat yanlış dönemde yanlış amellerle yapıldığı için karşıyım.