Hocam girdiğim gibi ilk dikkatimi çekenler şöyle;

- Arayüzü çok beğendim. İnsanı yormuyor ve anlaşılabilir, kolay bir şekilde ve hızlı kullanımı var.
- Kelime sayılarının kesinlikle 600-700 kelime bandından fazla olması gerek.
- Resim oluştururken DALL-E mi kullanıyor yoksa pexel tarzı mı bilemedim ama gayet kaliteli görünüyor. Görseli aratınca sonuçlarda benzerleri çıkıyor ama birebir çıkmıyor özgün olması +1
- Makale ve kategorilerin ekleneceğini söylediğiniz için o kısmı geçiyorum şu anda az tabii.
- Kullanıcının kendi istediği başlık ve keyword üzerine istediği sayıda alt başlıklarla yazı içi 2 görsel ve 1 öne çıkan görsel şeklinde tanımlayabilmesinin eklenmesi ilerleyen zamanlarda çok büyük fark olur.

Başarılar dilerim.