Zaten bir çok dünya ülkesi bizi sevmiyor. Bence yağı bol buldular heralde ki uzaya sürmeye gittiler yorumu yapıyorlardır. Uzaya da uzayın neresine gitti? Biz dünya üzerinde yeri geliyor 1 saatte başka ilçeye geçemiyoruz, bu işler bana pek inandırıcı gelmiyor