Bulunmuyor ki artık eskisi gibi yensin. Eskiden çok yerdik çünkü herkes yemezdi. Şimdi herkes yemeye başladığı için bulmak bile çok zor, hele ki ben Adana'da yaşıyorum bizim burada bulmak çok daha zorlaştı.