Merhaba arkadaşlar, bi müşterimizin yedeğini alıp kendi sunucumuza çekeceğiz. FTP ile dosyaları alabiliyoruz fakat bu salak panelde sql yedeği alamıyoruz. nasıl yol izleyebiliriz? fikri olan var mı ?