oguzhanalbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bankalara odemesi yatan varmi arkadaşlar ?
pazartesiye denk gelince biraz geç geliyor öğlen 12 - 1 bazen 2 de düştüğü oluyor hesaplara