D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam geçmiş olsun. Biz de aynı durumu haziranda yaşadık. Bütün bir yaz internetten uzak geçti. Yakınımızda yol çalışması varken vinç kabloyu kopardı yanlışlıkla. Haziran ortası başlayan arıza Ekim başı çözüldü. İşin komik tarafı eylül sonuna kadar tek bir kere bile arıza tespitine dahi gelmediler. Etkilenen abone sayısı +300dü bir de.
Benim kapının önündeki direk belediye işçileri tarafından çalışma esnasında devrilmişti kablolar da kopmuştu, ertesi günü gelip yeni direk ve kablolama işlemi yaptılar hocam. (Türknet)