Konu
ABD'den R10'a girilmiyor mu?
22-01-2024, 02:50:25
#19
GirisimciOnur
Aynı sorun bendede çıkmaya başladı dün felan çıkmıştı ama bugün nedense yapmadi, hep mobil veri ile giriş yaptım