dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KYC dogrulamasi yapmadiginiz sadece fatura ile is yaptiginiz surece hic bir yerde KKTC diye belirtmenize gerek yok aslinda. 4-5 yil boyunca KKTC sirketimi kullandim.
Ispanya, Italya, Isvicre, Almaya vs gibi bir cok Avrupa ulkesindeki sirket ile calistim sorunsuz.
IBAN zaten Turkiye IBAN'i, faturada adres kismina da MERSIN 10 TURKEY yazdigini zaman sorun olmuyor.
Sadece bir kere sirket KKTC sirketi dedik, baktik onda da sorun olacak cunku karsi tarafin kafasi karisti. Daha da kafalari karistirmadan aciklamasini yapmistim.
Hocam ne kadara mal oluyor? Her kafadan farklı ses çıkıyor. Sermaye için 25k euro diyende var 50k euro diyende.
Birde bu muhasebeci tutmak zorunlu mu?