Frown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl bir sorun hocam ? alışkanlık için mi

Evet NB size bağlı Desktop tam tersi çok sorun oluyor. Ama Zaten masa üstünde sabit duruyorsa sorun yok