instagramda 500 tl ye site yapanları gördü bu gözler, o yüzden artık birşey demiyorum. Yada r10 da bile 2k ya eticaret scripti satanlar bile var. O yüzden artık pek fazla takılmamak gerek. Laf söyleyincede Serbest piyasa diyorlar.....