Arz taleb meselesi ben dışarda da çok asgari ücretin altına ve sigortasız vs çalışan kişiler tanıyorum. Kimse kimseyi zorla çalıştırmıyor sonuçta herkesin kendine göre hesabı kitabı var
Amacık farkındalık oluşturmak hocam. Saatlik "100 TL veriyorum" falan yazıyorlar mesela. 100 TL yine asgari ücretin altında bir rakam. 125 TL olmalı minimum taban fiyatı saatlik işlerde de. İnsanlar bunun bilincinde olmalı. Olmadı o zaman kendinden taviz verip 100'e yapsın.
Bu fiyatların altlarına hizmet alanlar kar payını %80-90 yapıyorlar resmen. Millet farkına varsın. 1'e alıp 10'a satıyorlar her şeyi. 5'e alıp 10'a satarsın en fazla yok öyle bir dünya.