Alışveriş değil de nakit veya yemek olabilir.
Güzel fikir deniyorum.
Maxipuan A101 gibi büyük marketlerde de geçen bir para. Kasada puanla ödemen istiyorum demen yeterli. İlk kullanımda gerekir mi bilmiyorum ama ben telefondan temassız ödeme yapabiliyorum maxipuan ile. Kartın gelmeden sende yapabilirsin muhtemelen