Excel üzerinden sadece selenyum ile çekersiniz ancak benim anlamadığım başka bir konu var.. Dosyaları bi klasöre indirip excelde bağlantı oluşturup listesini mi tutacaksınız yoksa direkt excelde görünmesini mi istiyorsunuz..

Şayet ikinci seçenek ise excel bu kadar fotoğraf dosyasında kasacaktır çalışılmaz bi dosya olacaktır bilginize.. Ancak bağlantı oluşturursanız o zaman sorun olmaz...