bilal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlla gemide kalman şart değil. Biz gözetim firmasını kurarken heryerde denizcilik mezunu aradık. Sigortalı gösterp maaş verdik işe de çağırmadık.

Gözetim firmalarında survey olarak başlayabilirsin. Ardından işi birazdaha öğrenip dil + üniversite sigorta P&I (sınavları var) yada direk P&I Surveyör olabilirsin.

Bunları olduğunda çok acayip işler denk gelir karşına özellikler sigorta P&I buradan açıkça yazamıyorum.

Limanda nekadar durursan okadar farklı işler çıkıyor. Saatlik $ bazında çalışıyorsun.

ayrıca acentalarda tl alarak çalışabilirsin. Ama bu son seçenek olabilir.
Ben yerinde olsam denizlik sektöründen asla uzaklaşmam.

Buarada forumda nekadar çok denizci varmış haberimiz yok 😀
Sivil Bahriye değil hocam