WebServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Xenforo son sürüm lisansı alacağım, satan var ise fiyat bilgisi ile birlikte pm lütfen

düzenleme: alım yapıldı.
Silex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibinin izniyle ben de arıyorum.
https://www.r10.net/xenforo/3961934-...s-satilik.html 2.2.11