Bende de böyle bir sıkıntı olmuştu, fabrika çıkışlı ram'i tekrar ilk yuvaya takın diğerini ikincil yuvalardan birine takın.
Bios'tan ayarlama yaptığınızdan ötürüdür o. Tek rami ikinci slota takın 2 ram ile de deneyin.. Bilgisayar 3 kere res atsın. 3. resten sonra açar diye düşünüyorum kartı yakmadıysanız.
Yİne açmazsa eğer bios sıfırlama işlemlerini yapın. Anakart pilini çıkartıp yapılan vardı sanırım.
Tek ram ile açtım şimdi teşekkürler. Pazartesi gününe bırakayım artık.