Arkadaş baştan sona haklı. Yıllarımı verdim. Akvaryumforum da biyotop derecen dahi var. Anlayandan dinle. Yazacaklarimi aynen arkadaş da yazmış. Fanusta beslenen balık sen ne yaparsan yap o ölecek. Bunun kacarı yok. Yüzmeyen (yuzemeyen) her balık ölür. Bu arada kombiden su cekmek cok buyuk bilmemezlik. Sen kombide beklemiş, dinlenmiş yani mevcut oksiyeninin cogunu zaten atmış suyu balıga veriyosun. Tsbi ki yuzeye cikmaya çalışacak. Nefes alamiyor. Kaynak suyu vereceksin. Ceşmeyi aç. Biraz aksın. Borudaki suyu da verme. 27 28 dereceye yakin degerlerde hafiften ısıt. Sonra ver. Ama gerci gene ölecek. Fanus balığı sadece betadır. Japon vs asla beslenmez. Ne chicled beslenir ne tanganyika grubu.
Teşekkürler hocam, yıllarımı verdim şuan evimde ezgotik akvaryumum ve teraryumlarım var eskiden çok daha fazla canlı besliyordum artık çoğu yasaklı durumda ama balık hep baktım, oksijen seviyesi nitrat dengesi suyun kalınlığı inceliği bile çok büyük önem arz ediyor arkadaşa emanet gelmiş balık zaten ama alan kişi muhtemelen evde bi köşede dursun biz de yem verelim 2 story atalım diye almış olmalı, yazdıklarım arşiv niteliğinde 10 yıl sonra bile googleda arama yapan birisinin karşısına çıkıp işine yarayacaktır