hocam çok yanlış yaparsınız, denizciliğin ve gemiciliğin her yerinden para fışkırıyor...

3. kaptan olarak başlasan firmada, ikincilik, birincilik alırsan her hangi bir firmada direk yöneticisin. aynı parayı alamayabilirsin ama karada olursun bu da sana kalmış bir şey, parayı yaptıktan sonra otomatikmen yazılımcı da olursun ilgin halen olursa tabii.