profesyonel bir akvarist olarak fanusta balık bakmayı asla önermiyorum, hem düzgün filtrasyon sağlanmaz hem de havyanlar için aşırı küçük alandır, Oksijensiz kalır o yüzden oksijen almaya çalışıyor ayrıca dar alanda strese girer bu da erken ölmesine sebep olur en azından eni 30 cm boyu 100 cm yüksekliği de 55cm bir akvaryumda beslemenizi, pipo filtre ve ısıtıcı takmanızı öneririm ısıtıcı değeri en az 22 ila 24 derece olmalı yemi sadece yiyeceği kadar verin dibe çöken yem suyu kirletir ve balıklar genelde dipteki yemleri yemek yerine su üstündeki veya su içine çökmekte olan yemleri yer. Ayrıca nitrat seviyesini dengeleyip oksijeni arttırması için su üstü bitkilerinden de ekleyebilirsiniz suyun üstüne ayrıca akvaryumda kullanacağınız taşları önceden kaynatıp soğuttuktan sonra ekleyin akvaryuma, plastik bitki süs gibi şeyler de suyu zehirler onları da önermiyorum illa akvaryum içerisinde balık dışında güzel görünür bir şey olsun isterseniz moss topları veya akvaryum bitkileri de eklemenizi öneririm ayrıca canlı midye veya nerite ve elma salyangozu da eklerseniz suyun dibinde kalan yemleri yer ve camları çok güzel temizlerler ayrıca 1 adet de çöpçü balığı eklerseniz su zararlılarından olan planarya gibi görüntüyü bozan canlılar ile uğraşmak zorunda kalmazsınız hepsini afiyetle hüpletir (ben planaryaları seviyorum onların da eko sisteme olan katkısından dolayı ama çoğu kişi sevmez görüntüsü itibariyle) kafanıza takılan bir şey olursa profilimdeki whatsapptan yazarsanız yardımcı olurum