Balık ne? Betta ise oksijen sorunu olmaz. Dipteki yemlerden bahsettiğinize göre nitrat oranı çok yükselmiştir. Dip çekimi yapın, o yemleri ortamdan uzaklaştırın. Taze su ilave edin.
Balığın türünü söylerseniz daha fazla yardımcı olabilirim