Konu
Denizcilik mi yazılım mı
20-01-2024, 21:21:02
#16
miralay0
mesobedo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yazılımcıyım ve şuan gemici olurdum gerçekten arkadaşım 8k dolar alıyor ve parayı harcayacak vaktide yok yaş 30a gelince krallar gibi para harcayacak
Dışardan hoş gözüküyor ama içine girince anlıyorsun asıl gerçeği denizcilikte