Konu
Denizcilik mi yazılım mı
20-01-2024, 21:18:02
#15
mesobedo
yazılımcıyım ve şuan gemici olurdum gerçekten arkadaşım 8k dolar alıyor ve parayı harcayacak vaktide yok yaş 30a gelince krallar gibi para harcayacak