BayErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sizin internet sokakta olan santral kutusuna bağlı değildir ki, sizin internet doğrudan Türksat uydusuna bağlıdır o yüzden Google sizi yakalayamaz ayrıca admob hakkın'da sizin kadar bilgili ve tecrübeli olamayız tabi ki, sizin bilgi arayışınızı ve tecrübenizi ek görsel ile ekliyorum
Sen daha benim ne demek istediğimi bile anlayamamışsınki. Yazıksenden hizmet almaya çalışanlara 😀 hayattaki tek (şüpheliyim ama) şansa bala bulduğun tek şey admob kısıt sebebiyken(ki zaten bunuda belirtir ve gereğini yaparsan düzelir) çok fazla fikrinin olması ne garip dimi?

Sen rahat ol ben bişey yazarsam bi foruma yapamadığım içindir ve onu zten yardım istesemde kimse yapamamıştır. Ama uğraşan herkese yinede her daim teşekkür ederim.

Sen insanları admob kısıtıyla oyalamaya devam et. Tarih senin gibilerin gereksiz teferruatlarıyla dolu. Senden daha önceleride vardı. Sendensonrada olacak merak etme 😀