Konu
Astsubay / Subay sınavına giren var mı?
20-01-2024, 19:06:56
#14
erogluemre
WPD adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aynen öyle hocam ben de yedek astsubay olarak dzkk'da yapmıştım. İlk kez gideceğim MEBS'e. Umarım olumlu sonuçlanır
İnsallah başarılı olursunuz hocam ders hocaları cok iyiler uzmez kimseyi sporda başarılı olmaya bak