Hocam Türk'lerde bir şey var, hazıra konmak. Beni bilen bilir Pinterestin Pinterest olduğu zamanlarda kırdık parayı. Sonra Adsense ile kırdık. Daha sonra da Admob ile devam ediyorum. Zevk için yapıyorum. İnanın hoşuma gidiyor bu kısıtlama işleriyle uğraşmak. Ayrıca Google yukarıda yazdıklarına gerek kalmadan uygulamayı kapatır konsolda uğraşmaz. Ben illegal hiçbir şey yapmıyorum. 30 Dolar bir şey değil. Emek verip çözmek önemli benim için. Bütün uygulamalarım güncelleme özellikli yani admob kapandığı an hiçbir kullanıcı kaybetmiyorum hatta admin panelden güncellemeye gerek kalmadan reklam kodlarını ekliyorum.
Hocam reklam kodlarını panelden değiştiriyorum demişsin android manifestteki app id ye nasıl ulasiyorsun panelden