Arkadaşlar merhaba. Excalibur g900 laptobum mevcut. Dün bilgisayarı aktif olarak kullandım. Sabah bilgisayarı açtığımda Klavyesinde b tuşuna bastığımda “/bn , e tuşuna basınca klasör açılıyor. Bazı tuşları işlevsiz. Format attım yine sorun devam ediyor. Harici bir klavye taktım sorun yaşamadım. Sizce sorun neden kaynaklı olabilir? Klavyem arızalanmış olabilir mi. Bilenleriniz veya konuya hakim olanlar yardımcı olabilir mi?