okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ios ta uygulamalara kullanma sınırı koyabilirsin. Ayarlarda var.
Teşekkür ederim hocam deneyeceğim. Denemek isteyen arkadaşlar için adımlar:

Ayalar>Ekran Süresi>Uygulama Sınırları