adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güsel özetlemişsiniz, teşekkür ederim değerli yorumunuz için 🙏
Estağfirullah hocam. Yaşadıkça öyle şeyler öğreniyoruz ki...