Hakkınızda hayırlısı olsun bir yol çizmişsiniz başarılar dilerim. Deport olaylarına fazla kafayı takmayın bir avukatınız olsun herzaman. İllaki deport yiyenler vardır ama ne yaptıta deport aldı bir avukatı var mı? İltica sebebi neydi vs. uzar gider. Her insanın başına aynı şeyler gelecek diye bir kaide yok ozaman kimse batacağını bile bile girişimci olmasın çünkü bizim bir yakın battı demekten öteye geçmiyor bu söylemler. Başarılar.