Merhabalar arkadaşlar komik bir durum ama fikir almak istedik.
İzaha davet kapsamında 449 dan yararlanmak için beyanname vereceğiz. Bize e tebligat geldi, ama tebliğ süresi tebligat geldikten 5 gün sonra başlıyor. Bizde 5 gün dolmadan beyanname verdik. Yani erken verdik. Bu yüzden sistem otomatik ceza kesti. Millet geç verir ceza yer biz erken verdik, aslında erken olayı da değil tebligat geldi tebliğ süresinden önce verdik.
Pazartesi görüşeceğiz vergi dairesiyle, sizce silinir mi bu ceza?