enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ticaret hocam bu. Daha iyi teklife satılır her zaman. Ya da vazgeçer satmak istemez. Buna karaktersizlik diyemeyiz.

Ha siz parayı ödersiniz yarın teslim edeyim der başkası daha yüksek teklif eder size iade geçer o ayrı konu
Hocam öyle diyorsunuz ama bir de verilen söz var İnsanlar için söz senettir. Sözünü tutmayan insanla çalışılmaz Ha şöyle olursa farklı olabilir;
Arkadaş der ki, ya hocam kusura bakmayın, benim de ihtiyacım var. bir arkadaş 2500 tl teklif etti. aynı verirseniz size satmak isterim, yok derseniz de kusura bakmazsanız 200 tl benim için önemli bir rakam, ben o fiyatı verene satmak istiyorum. Bu izahı yapmadıysa bence de ticaret etiğine sığmaz verilen sözden dönmek