eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok geçmiş olsun.en kötüsü nasıl ve kimin çaldığını bilememek.belki altının çalınmasının acısını unutuyorsun ama kim yaptı onu unutmak daha zor.çok geçmiş olsun
vallaha hocam 200 bin şuan para değil 5-6 ay çalışırsın yine kazanırsın. parasını geçtim. hırsız girse önlem almadık deriz geçeriz. ama şuan olan en kötüsü eve giren çıkan sadece sevdiklerimiz. onlardan biri bizden biri almış olması çok üzücü.

en kötüsü biz de iyi mükemmel bri durumda değiliz kiradayım zaten. yani hepsini alma be kardeşim hastalık olur bir şey olur. tek üzüldüğüm konu bu.