@donanimci;
@KingRagnar;
normalde parayı yatırıp bedelliye çeviriyorsun doğru hocam. Ben de nakit olmadığı için ve şirketten tazminat alabilmek için normal askere gider gibi yapıyorum son aşama da gitmeden statüyü bedelliye çevirip parayı yatiricam ve bedelli yapicam.
Yani hem şirketten tazminat alicam hem de o parayla normal askere gitmek yerine bedelliye çevirip parayı bedelliye yatırmış olucam. Askerlik şubeleri okey veriyor ama işte bizzat yapan birisinden süreci duymak daha iyi olacaktir
Bunu şirketle konuşarakta halledebilirsin bu konuda yardımcı çalıştığım yerlerde olduk. Senin durumunla alakalı en net cevabı askerlik şubeni ara derim.