Arkadaşlar Selam,
Bir çok askerlik subesi ile görüştüm net olmamakla beraber yapılabilir bilgiisi verdiler durum ise şu;
Özel bir firmada çalışıyorum. Askelrik işlemlerimi başlattım tazminat alabilmek için celp çıkıp sülüs belgesi veriyorlar. Sülüs belgesi askere gitmeden ortalama 10 gun önce falan cikiyor. Bu belgeyi şirkete verince tazminatim yatıyor.
Ben ise sülüs çıkınca günü gelmeden ve birliğe teslim olmadan mevcut askerliğimi bedelliye ceviricem şirketten alacağım tazminatı ise bedelliye yatiricam. Bu senaryoyu uygulayan var mı aramızda acaba?