2. Olayının olduğunu biliyordum ya. Bu zamana kadar aracı platformlarda binlerce içerik satışı gerçekleştirdim. Müşteriler hep bold yapılmasını talep etti. Olmadığında da düşük puan ile ödüllendirdiler sağ olsunlar. Bu nedenle, bold yaparak içerik üretmek "zorunda" kaldım. Aksini savundum ancak başarılı olamadım. Şimdi kendi sitem için çalışıyorum, ikinci madde olayını benden başka savunan birisini de gördüğüme göre gönül rahatlığıyla bold eklemeden devam edebilirim. Kullanıcı deneyimini hedefleyerek ilerleyeyim artık. Teşekkür ederim.