Geçmiş olsun, polise gitmenizi tavsiye ederim.
hocam %100 kanıt bile sunduğunuzda, davanın sonuçlanması çok zor oluyor. Birde düşünün ki hiç bir kanıt yok yalnızca varsayımlar var.
Polisin bu konuda yardımcı olamayacağını düşünüyorum. Belkide eşiniz borç harç vb. birşey içinde satmış olabilir (Tabi bunlarda bir varsaym).