Yeri gelmişken bir soru da benden olsun. PRO ile Öğrenci - Öğretmen hesaplarının kullanım açısından farkı var mı? Yani içerik oluşturma aşamasını soruyorum.
Daha fazla özellik, grafik vs.
Edu eğitim programı dahilinde olduğu için prodaki tüm özellikleri kapsamayabilir. Proda daha fazla stok içerik vb. var diye biliyorum. Yine de araştırıp emin olmak gerek.