mac adresi ve imei den oldugunu düşünüyorum eskiden uçak modu yontemiyle açardım şimdi hiçbir şekilde açamıyorum bence telefona ozel ban da atıyor google bilmiyorum ben de çözemedim.
mac adresi bildiğim kadarıyla routerle telefon arasında yani onların bu bilgiye erişemeyeceğini düşünüyorum ama imeiye erişilebilir sanırım bence imeiyle alakalı