Uzay istasyonunda bitki yetiştirmek için milyonlar harcayacaklarına kentsel dönüşümü tamamlasınlar, büyük bir depremde yine binlerce insan yitip gidecek.

Şu israf politikalarından vazgeçmedikleri sürece ne enflasyon düzelir ne ekonomi.