Merhaba arkadaşlar web sitem için yaklaşık 12-13 kere başvuru yaptım ancak her defasında red geldi. Red nedeni düşük içeriğe sahip içerik gibi bişey yazıyordu. Makaleler %90'nı el ile yazıldı. Dahada içerik eklemeye devam edeceğim ama reklamlar olmayınca yapasım gelmiyor
Önceki başvuruda bir arkadaş kategorileri kısıtla. Pop-up açılmasın gibisinden bir kaç öneri vermişti. Önerilerinizi Bekliyorum. Teşekkür ederim.
tatilyapiyorum.com
red ile ilgili bir şey diyemem ancak kullanıcı deneyimi açısından ana menüdeki slider hem hızlı dönüyor hemde karışık gözüküyor onu düzeltmenizi öneririm. Ayrıca footerda ve sitede boş bir şey olmasın (dil seçimi yeri gibi) adsenseye site yapım aşamasında hissi veriyor. İçerikler yeterli uşak içeriğinizde en aşağıda bir adet satır boş kalmış bilginiz olsun başarılar